tisdag 9 juni 2009

. Så bra jag är




Eller kanske inte.
Inte på att vara duktigt att uppdatera här.
Jag kan inte förstå var mina dagar tar vägen?
Plopp, borta.



Men fick lite pes av Anna att jag måste skärpa mig.
Och ja. Då gör jag väl det! Med en gång.
Bäst att lyssna på mummy!




Jag kan knappt komma ihåg vad jag gör, eller vad jag gjort.
Allt blir bara en gröt ju. Men mår bra gör jag. Väldigt bra.




Romantikern kom hem nu. Med en mjölkliter å smutsig.
Ja men slå dig ner i den vita soffan å drick ur paketet älskling!
Kärlek det!





Som sagt tiden flyger. Livet flyger. Var hemma i Svea rike i helgen en tur.
Stora nationaldagen på lördag, vilket mräktes då det satt en gul å en blå ballong i varnnan lyktstolpe i Strömstad.

Stämmning.


Blev en tur till Nordby, nya Nordby.
Otroligt positivt överrasakad.

Bestämde mig för vilket racerfordon Melw(v)in ska få äran att åka i.

Vrålåk! !



Annars, så skulle jag väl rösta, vilken jag inte kunde i efterblivna Tanumshede bygdegård.
För alla som vill veta så skulle rösten iaf hamnat hos Moderaterna.
Så var det med de.


Kommentaren av Agda 130 år :

"Men Norge ska väl inte rösta till EU"


När blev jag norsk?


Avsmaken jag har för denna bygd går inte beskriva. Men har alltid funnits där och kommer garanterat aldrig försvinna. Det är bara tragiskt.

Blir ju inte bättre heller.



Har en annan hemlis som gjort mig så sjukt glad!
Trodde det aldrig men så plupp kom det iaf! Kommer bli så bra!
Är inte ensam : ) Toppen




På månad flyttar Emma till Oslo. Tillsammans igen.
Lycklig. Och semster börjar på lördag. Ja livet är bra.





Emma


Nej, nu blir det intresset American idol en stund.





1 kommentar:

This Is Me sa...

H ehe äntligen lite läsning... och ja det klart du ska lyssna på mummy !!! Sötis.. hörs snart!

Puss