söndag 25 juli 2010

. Vi är tillbaka

God söndagskväll från en lagom trött Maja.

Nu är vi tillbaka i Strömstad, efter en kanon helg. En sådan som vi verkligen behövde, men det känns nu.

Pink var hur bra som helst. Även Takida. Good Charlotte lyssnade jag på från en tre kilometer lång toalettkö, och band nummer ett kommer jag inte ihåg ens vad de hette... Men summan av kardemumman är att hela kvällen natten och morgonkvisten var - så som det ska.

Igår var vi barn på Liseberg. Från klockan 14.30 till 23.00. Trodde aldrig jag skulle åka så pass mycket, men många härliga skratt, god mat och en och annan öl slank ner.

Idag vaknade vi upp till Lenes födelsedag - som bjöd på 11,5 grader och ösregn. Så passade fint att åka lite bil. Väl hemma igen var det en knodd som blev överlycklig - inte över att se mig, men sin pappa, han släppte inte Fredrik på säkert tjugo minuter, sedan fick jag en snabb kram.

Kan ju tycka att det passar bra att Fredrik nu mer är pappaledig då, då jag inte helt passar ;-)

Bilder från helgen får jag ladda upp imorgon, har inte burit in väskorna från bilen än...

2 kommentarer:

mellis sa...

Haha nej verkligen inte! Allt toppen men ær dock besviken på sommarvædret :/ Nær børjar du? Glædjer du dej eller hade du velat va ledig længre? Puss

Melanie sa...

Hej gumman! Slutat blogga eller? Hur går allt? Du har börjat jobba nu va? Skönt? Eller lite separationsångest? Hehe.. Hur mål lille Melwin? Texas blev ju ett i fredags, och jag tyckte han såg ut som en 1åring när han vaknade haha! Han går nu med.. Det går för fort för mig detta!!! Hoppas ni mår bra alla tre. Många stora kramar! Melanie.