torsdag 11 juni 2009

. Trött,pigg positiv



Ja, man kan tydligen vara allt.
Men positiv är jag heeeela långa dagarna iaf! Härligt.


Var hos min "fastlege" idag. Himla kul med gubben på 60 år.
Känner verkligen att vi är på samma nivå, haha.
Ska börja träffa en "jordmor" nu också. Jaa, det närmar sig!
Himla kul. Spännande mer kanske?

Eller ja, jag hoppas jag hinner tänka lite mer nu när jag ska ha semster i tre veckor.
Fick höra idag att jag såg himla pigg och glad ut. När jag studsade in hos kära Dr Sörli.

Jaa? Vad annars?


Tydligen var det mer vanligt att den gravida i fråga stånkade sig in i rummet, mer "sjuk" än någonsin.
Allt för att få en sjukskrivning, vilket mål är det då?


Tänk positivt tänk positivt.















Vi får le trots nästan 20 kilos viktuppgång haha :) Trots allt gått 29 veckor nu!
Kan inte förstå att det redan är 11e juni, ja jag vet jag tjatar, men nu ska jag ha semester!
Men ska väl bara ta å planera en stor sommarfest som ska hållas på tisdag. 50 stk har vi nu blivit!
Nu ska bara planen läggas :)
Nej nu blir det vilostund!

1 kommentar:

This Is Me sa...

Åhhhhhh! Så SNYGG DU ÄR! Makalöst fantastiskt HOT mage oxå.. Så himla kul att se...!
Kul med barnmorska nu framöver... För faktiskt,det är ju inte så länge kvar :)